Symptomer og behandling

Hos Abenth Fysioterapi, vil Casper ikke blot undersøge og behandle dine smerter i skulderen, men også alle de sammenhæng der er med skulderen i kroppen. Vidste du f.eks, at skulderen arbejder tæt sammen med modsatte hoftebøjer, som direkte kan medføre skuldersmerter? Eller at alt skulderbehandling starter med, at man ser på ryggen?

Disse ting kan være essentielle i din succes med behandling og fremtidig skuldertræning.

Kroppen hænger sammen på mange måder. Alle disse måder får du kigget på hos Abenth Fysioterapi, når du booker en tid til behandling af din skulder.

Du vil få værktøjer, til selv at behandle og træne dine muskler og led, så du kan komme dig over dine skuldersmerter.

Der findes utallige måder at komme til skade med en skulder. Så derfor beskrives det kun generelt her, da jeg eller kunne fylde en helt ny hjemmeside om diverse problematikker. Ledsmerter, frossen skulder, rotatorcufflæsioner, subluksationer, brud etc. Casper har haft succes med behandling af alle disse.

Jo hurtigere du får behandlet din skulder, des hurtigere er du tilbage på banen.

Skuldersmerter kan være svære at selvbehandle og kræver som oftest hjælp af en professionel.

Skulderen er et kompliceret led, som kræver, at mange muskler og knogler kan arbejde sammen i balance og med rette styrke førend det virker optimalt. Derfor er det essentielt, at man kigger på flere forskellige strukturer for at afjælpe skuldersmerter. Kraveben, skulderblad, overarm, nakke, øvre ryg samt alle involverede muskler.

Book tid til skulderbehandling nu!

Skuldersmerter